(AYDIN) - Efeler Belediyesi tarafından Çeştepe Mahallesi'nde kurulan Sokak Hayvanları Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi ile Doğal Yaşam Alanı'nda çalışmalar devam ediyor. 26 bin metrekarelik alana inşa edilen projeyi yerinde inceleyen Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, 'Türkiye'nin en güzel barınaklarından biri olacak' dedi.
Efeler Belediyesi tarafından modern standartlara uygun şekilde planlanan Sokak Hayvanları Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi ile Doğal Yaşam Alanı'nda; hijyenik koşullarda hizmet verecek mama binası, hayvanların sağlığı ve konforu düşünülerek tasarlanmış ısıtma ve soğutma sistemli açık ve kapalı padoklar, ilk müdahale odası, tam donanımlı ameliyathane, tedavi merkezi, rehabilitasyon merkezi ile anne ve yavru odaları yer alacak.
Sahipsiz can dostların en sağlıklı ve konforlu şekilde yaşamlarını sürdürebilmeleri amacıyla hazırlanan tesis, 12 bin metrekarelik bir alanda patili dostlara ev sahipliği yapacak. Bu özel mekanın hemen yanında konumlandırılan ve 14 bin metrekare büyüklüğündeki doğal yaşam alanında ise hayvanların daha özgür bir ortamda zaman geçirebilmesine olanak sağlayacak. Alana 16 adet ısıtma ve soğutma sistemli konteynerler yerleştirildi ve geniş gölgelik alanlar oluşturuldu.
'CAN DOSTLARIMIZI EN GÜZEL ŞEKİLDE YAŞATACAĞIZ'
Barınak alanında incelemelerde bulunan Yetişkin, anlamlı projenin kısa süre sonra hizmete açılacağını müjdeledi. Yetişkin, 'Sokaktan aldığımız hayvanların en güzel şekilde bakılacağı ve en güzel şekilde yaşatılacağı bir alan inşa ediyoruz. Hijyenik ve konforlu bir yerde yaşayabilmeleri için çalışıyoruz. Burada bir kafe de açmayı planlıyoruz. 7'den 70'e vatandaşlarımız can dostlarıyla birlikte keyifle vakit geçirebilecek. Aydın'ın ve Türkiye'nin en güzel barınaklarından biri olacak' diye konuştu.





