Bülten

Giresun Belediye Başkanı Köse, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne töreninde, Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu öğrencilerinin heyecanına ortak oldu.

(GİRESUN) - Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne töreninde, Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu öğrencilerinin heyecanına ortak oldu.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ağabey Tanış'ın da katıldığı yıl sonu karne töreninde öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği Başkan Köse, öğrencilerle bir araya gelerek onların mutluluğunu paylaştı.

Öğrencileri tek tek tebrik eden Köse, öğrencilere yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunarak, bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini önerdi.

Öğretmenler ve velilerle de sohbet eden Başkan Köse, bir eğitim dönemini başarıyla tamamlayan tüm öğrenci ve öğretmenleri kutladı. Eğitimin toplumun geleceği için büyük önem taşıdığını belirten Köse, çocukların her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade ederek, 'Eğitim sadece okullarda alınan derslerle sınırlı değildir. Ailelerin, öğretmenlerin ve toplumun tüm kesimlerinin katkılarıyla gerçekleşir. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz emek, sabır ve gayret için sizleri yürekten kutluyorum' diye konuştu.

Karne töreni, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.