(ANTALYA)- Manavgat Belediyesi bünyesindeki kreş ve gündüz bakımevlerinde eğitim gören minikler için Atatürk Kültür Merkezi'nde mezuniyet töreni düzenlendi.
Manavgat Belediyesi bünyesindeki kreş ve gündüz bakımevlerinde eğitim gören minikler mezuniyet heyecanı yaşadı. Minikler törende kep atarak eğitim hayatlarının ilk önemli adımını tamamladı. Renkli görüntülere sahne olan programda çocuklar, öğretmenleri eşliğinde hazırladıkları gösterileri sahneledi. Törende çocukların sergilediği gösteriler büyük beğeni toplarken, aileler de duygu dolu anlar yaşadı.
'SİZLERE GÜVENİYORUZ'
Mezuniyet törenine katılan Manavgat Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Öztürk, çocukların ve ailelerin heyecanına ortak oldu. Öztürk yaptığı konuşmada, 'Sevgili çocuklar, sizler oyun oynayarak öğrendiniz. Paylaşmayı, yardımlaşmayı, sevgiyle büyümeyi keşfettiniz. Attığınız her küçük adım, geleceğe uzanan büyük bir yolculuğun başlangıcıdır. Sizlere güveniyoruz. Azminiz, neşeniz ve merakınız her zaman yolunuzu aydınlatsın. Hayalleriniz büyük, yolunuz açık olsun. Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyor, mezuniyetlerinizi kutluyorum' ifadelerini kullandı.