(MANİSA)- Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla il genelinde aşure dağıtımı gerçekleştirecek. 26 Haziran Cuma günü başlayacak program kapsamında 13 Temmuz'a kadar kentin farklı ilçelerinde vatandaşlara aşure ikram edilecek.
Muharrem ayının manevi atmosferini kentin dört bir yanına taşımayı amaçlayan Manisa Büyükşehir Belediyesi, ilçe belediyeleriyle iş birliğiyle gerçekleştireceği programla paylaşma kültürünü yaşatmayı ve toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor. Konuya ilişkin yapılan açıklamada, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin pekiştiği, kırgınlıkların unutulduğu, lokmaların paylaşıldığı özel bir zaman dilimi olduğu ifade edilerek, tüm vatandaşlar aşure ikramlarına davet edildi.
İLK LOKMALAR, SOMA VE AKHİSAR'DA PAYLAŞILACAK
Aşure dağıtım programı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.00'te başlayacak. İlk ikramlar Soma Belediyesi önü ile Akhisar'da Yeni Camii ve Hayırseverler Camii önünde gerçekleştirilecek. Program kapsamında dağıtımlar, ilerleyen günlerde Manisa'nın farklı noktalarında devam edecek.
AŞURE DAĞITIM TAKVİMİ
-26 Haziran Cuma - Soma Belediyesi Önü
-26 Haziran Cuma - Akhisar Yeni Camii Önü
-26 Haziran Cuma - Akhisar Hayırseverler Camii Önü
-29 Haziran Pazartesi - Turgutlu Eski Belediye Önü
-30 Haziran Salı - Alaşehir Kent Meydanı
-3 Temmuz Cuma - Salihli Kent Meydanı
-6 Temmuz Pazartesi - Merkez Karaköy Pazaryeri
-9 Temmuz Perşembe - Merkez Perşembe Pazarı
-11 Temmuz Cumartesi - Merkez Alaybey Pazaryeri
-11 Temmuz Cumartesi - Merkez Laleli Pazaryeri
-13 Temmuz Pazartesi - Merkez 15 Temmuz Demokrasi Meydanı