Yurt

Yozgat Belediye Başkanı Arslan, DMD ve SMA hastası çocuklar için konser düzenleyecek

Yozgat Belediye Başkanı Kazım Arslan, belediyenin DMD hastası Eyüp Ensar ve Furkan ile SMA hastası Alya için yürütülen yardım kampanyalarına destek amacıyla konser düzenleyeceklerini söyledi. Arslan, 'Ben de kendimce bir şeyler söylemeye çalışacağım. Daha doğrusu konseri biz gerçekleştireceğiz' dedi.

Haber: Seyfi ÇELİKKAYA

(YOZGAT) - Yozgat Belediye Başkanı Kazım Arslan, belediyenin DMD hastası Eyüp Ensar ve Furkan ile SMA hastası Alya için yürütülen yardım kampanyalarına destek amacıyla konser düzenleyeceklerini söyledi. Arslan, 'Ben de kendimce bir şeyler söylemeye çalışacağım. Daha doğrusu konseri biz gerçekleştireceğiz' dedi.

Büyük Sinema Kültür ve Sanat Merkezi'nde 4 Temmuz Cumartesi günü saat 19.30'da gerçekleştirilecek konser öncesinde açıklama yapan Arslan, DMD hastası Eyüp Ensar ve Furkan ile SMA hastası Alya'nın tedavi süreçlerine katkı sunmak amacıyla düzenlenen etkinliğe tüm vatandaşları davet etti.

Arslan, 'Yozgatlı hemşehrilerimizin yardımseverliği ve dayanışma ruhunun bir kez daha ortaya çıkacağına inanıyorum. Bu anlamlı gecede bir araya gelerek çocuklarımızın umutlarına ortak olalım ve onların yarınlarına destek verelim' dedi.

'KAMPANYANIN PARÇASI OLMAK İSTEDİK'

SMA ve DMD hastası çocukların tedavi süreçlerinde ailelerin önemli zorluklarla karşılaştığını belirten Arslan, şunları söyledi:

'Türkiye'mizde çocukların kas hastalıkları, bebeklerin kas hastalıkları, daha doğrusu SMA ve DMD diye bilinen hastalıklar çok önem arz ediyor. Maalesef sağlık sisteminde değerlendirilmiyor, sağlık sistemi içerisinde derhal tedavi edilmiyor. Bu tür hastaların aileleri zaman zaman çok değişik kampanyalarla bu çocukların tedavi paralarını, tedavi masraflarını toparlamaya çalışıyorlar. Bir manada da aslında direnme gibi de bir durum ortaya çıkıyor. Allah kimsenin başına vermesin, çok önemli bir konu. Bizler de zaman zaman Yozgat Belediyesi olarak şahsımız olarak değişik şekillerde destek veriyoruz.

Şu anda Yozgat'ta, Yozgat'ın gündeminde olan gönüllü insanların takip ettiği üç çocuğumuzun kampanyası var. Eyüp Ensar, Furkan ve Alya bebek. Bunların tedavi sorunlarını gidermeye yönelik olarak kampanyanın bir parçası olmak istedik ve bunlarla ilgili bir yardım konseri düzenledik. Bu konserde de zaman zaman tereddüt geçirdik ama arkadaşlarımızın teklifiyle değerlendirdik. Ben de kendimce bir şeyler söylemeye çalışacağım. Daha doğrusu konseri biz gerçekleştireceğiz. İnşallah o çocuklarımıza bir faydamız olur. Bunu istismar edenler olabilir, bizimle ilgili olumsuz şeyler konuşanlar olabilir ama burada işin sosyal boyutu bizim için daha önemli oldu ve böyle bir konseri gerçekleştirmeye karar verdik.'