(ANTALYA) - Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı. Bu yılın ilk aşure ikramını, Yat Limanı'nda Antalya Valisi Hulusi Şahin ile Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir gerçekleştirdi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı'na bağlı merkez ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler, Muharrem ayı boyunca kentin 19 ilçesinde vatandaşlarla buluşturulacak. Muharrem ayının 10'uncu günü başlayan ilk aşure programı, Kaleiçi Yat Limanı'nda gerçekleştirildi.
Vali Şahin ve Başkan Vekili Özdemir, Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Vali Şahin ve Özdemir, vatandaşlara aşure dağıttı.
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖNÜNDE AŞURE DAĞITIMI
Aşure programı kapsamında Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binası önünde de vatandaşlara ve belediye personeline 2 bin 500 kişilik aşure ikram edildi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Cemil Böcek, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz ve Zabıta Dairesi Başkanı Yakup Önder de aşure kazanının başına geçerek, Büyükşehir Belediyesi çalışanları ve vatandaşlara aşure ikramına bulundu. 2 bin 500 kişilik aşure kısa zamanda tükendi.
19 İLÇEDE AŞURE İKRAMI OLACAK
Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz, aşure ikramlarının 19 ilçede devam edeceğini söyledi. Yavuz, 'Muharrem ayının bolluk, bereket ve dayanışma ayı olması dolayısıyla Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak aşure dağıtımına başlamış bulunmaktayız. Birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure dağıtımına bütün hemşehrilerimizi bekliyoruz. Paylaştıkça güçlüyüz' dedi.




