(ANKARA) - ABB Sosyal Yaşam Merkezleri'nin gelenekselleştirme hedefiyle düzenlemeye başladığı Yaz Festivali'nin ikincisi gerçekleştirildi. Çubuk -1 Barajı Rekreasyon Alanı'nda düzenlenen etkinliğe 2 binin üzerinde vatandaş katıldı. Konserlerle, dansla ve sürpriz oyunlarla geçen festivalde aileler hem sosyalleşti hem de yaza renkli bir başlangıç yaptı.

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) vatandaşlarla yan yana olmaya ve dayanışma ruhunu büyütmeye devam ediyor. Bu amaçla birçok etkinliğe ve çalışmaya imza atan Sosyal Yaşam Merkezleri, üyelerle yazı karşılamak için Çubuk-1 Barajı Rekreasyon Alanı'nda Geneksel Yaz Festivali'nin ikincisini düzenledi.

Bütün yıl sınav stresinden yorulan öğrenciler sürpriz oyunlarla eğlencenin tadını çıkarırken; aileler de sosyalleşme imkanı buldu. Dansın, müziğin ve ücretsiz ikramların eşlik ettiği festivalde Başkentliler yaza renkli bir giriş yaptı.

'YAZ ETKİNLİKLERİMİZ DEVAM EDECEK'

ABB Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Hande Kaya, ailelerle beraber Yaz Festivali'nde yan yana olmanın, dayanışmanın ve birlikte eğlenmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, 'Geleneksel Yaz Festivali'mizi bu defa Çubuk-1 Barajı Rekreasyon Alanı'nda organize ettik. Sürpriz oyunlar, güzel aktiviteler, ikramlar birçok şey var. Kışın stresinden, baharın güzelliğinden ve yazın girişinden istifade edelim dedik ve burada buluştuk. 2 binin üzerinde üyemizle birlikteyiz. Yaz etkinliklerimiz devam edecek, tüm Ankaralıları etkinliklerimize bekliyoruz' dedi.

BAŞKENTLİLERDEN BÜYÜKŞEHİR'E TEŞEKKÜR

Etkinliğe katılarak okul ve iş hayatının stresinden biraz da olsa uzaklaşan ve keyifli anlar geçiren aileler ve çocuklar ise şunları söyledi:

-Emir Çelen: 'Büyükşehir Belediyesi'ne bu etkinliği düzenlediği için çok teşekkür ederiz.'

-Gülay Avşar: 'Çok güzel, belediye gerçekten çok güzel bir organizasyon ayarlamış. 00.17 Eğlendik, insanlarla tanıştık, çocuklar eğlendi, çok güzel bir ortam. Başkanımıza da ayrıca teşekkür ediyoruz.'

-Mine Cerit: 'Çok güzel emek verilmiş, başarıyla tamamlanmış biz üyeleri için yapılmış çok güzel bir etkinlik devamını diliyoruz ve çok çok teşekkür ediyoruz.'

-Kadriye Çelikoğlu: 'Yıllardır Büyükşehir'in bu tür etkinliklerine katılıyorum. Ankara Büyükşehir şenlikleri çok eğlenceli geçiyor.'

-Yiğit Emir Okur: 'Bugünüm çok güzel geçti, eğlendim. Çok teşekkür ediyorum.'

-Ayça Ilgın Menteşe: 'Bugün yemek yedim, oyun oynadım arkadaşlarımla, çok güzel bir şenlikti.'

-Berat Başar: 'Bence gittiğim en güzel doğal alanlarından biri, hep gelebilirim.'

Tepebaşı genelinde ilaçlama çalışmaları sürüyor
Tepebaşı genelinde ilaçlama çalışmaları sürüyor
İçeriği Görüntüle

 

 

Kaynak: ANKA