(MANİSA) - Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, Geren Mevkii'nde sürdürülen asfaltlama çalışmalarını yerinde inceledi. Teknik ekiplerden çalışmalar hakkında bilgi alan Başkan Akın, asfalt sezonunun da başladığını duyurdu.
Başkan Çetin Akın, Başkan Yardımcısı Ali Rıza Kıran ve Fen İşleri Müdürü Cihan Çakto ile birlikte asfaltlama çalışmalarının sürdürüldüğü ve 2026 yılı asfalt sezonunun başladığı Geren Mevkii'nde incelemelerde bulundu. Turgutlu Belediyesi'nin kendi imkanlarıyla 2019 yılında kurulan asfalt şantiyesinin ilçeye önemli katkılar sağladığını ifade eden Başkan Çetin Akın, ova yollarında asfaltlama çalışmalarının yeni sezonda da hız kesmeden süreceğini belirtti.
Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, 'Soğuk asfalt şantiyesi kurmuştuk. Kurduğumuz asfalt şantiyesi sayesinde bugüne kadar yaklaşık 500 kilometre ova yolunu asfaltladık. Bugün ise yeni sezonu açıyor, ova yollarımızdaki asfalt çalışmalarımıza başlatıyoruz. Hedefimiz, hava koşullarının elverişli olması durumunda bu yıl içerisinde 100-110 kilometre ova yolunu asfaltlamak. Çiftçilerimiz bizim her şeyimiz. Onların arazilerine giderken, ürünlerini yetiştirirken ve hasat ettikleri ürünleri taşırken konforlu ve güvenli yollarda ulaşım sağlamaları için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz. Bundan sonra da aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Her şey çiftçilerimiz için. Biz çiftçilerimizi çok seviyoruz' dedi.