(İSTANBUL)- Beşiktaş Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlediği Karne Şenliği'nde çocuklara keyifli bir gün yaşattı. Cüneyt Arkın Sanatçılar Parkı'nda gerçekleştirilen etkinlikte, oyunlar, gösteriler ve çeşitli yarışmalarla yer aldı.
Beşiktaş Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Cüneyt Arkın Sanatçılar Parkı'nda Karne Şenliği düzenledi. Çocukların ve ailelerin yoğun ilgi gösterdiği etkinliğe, Belediye Başkan Vekili Rasim Şişman da katılarak karne heyecanına ortak oldu. Gün boyu süren etkinliklerde çocuklar şişme oyun gruplarında eğlenirken, müzik dinletileri, dans gösterileri ve çeşitli oyunlarla keyifli anlar yaşadı. Düzenlenen yarışmalarda dereceye giren çocuklara hediyeleri Başkan Vekili Rasim Şişman tarafından verildi. Şişman, çocuklar ve aileleriyle sohbet ederek hatıra fotoğrafı çektirdi. Etkinlik kapsamında bütün çocuklara ücretsiz limonata ikram edildi.
VELİLERDEN BEŞİKTAŞ BELEDİYESİ'NE TEŞEKKÜR
Çocukların bir yıl boyunca yoğun bir eğitim dönemini geride bıraktığını belirten öğrenci velisi Meltem Bilgiç, şunları söyledi:
'Çocuklar bir yıl boyunca çok yoruldular. İnşallah onlar için güzel bir tatil olur. Burası çok güzel, çocuklarımız doyasıya eğleniyor. Bu güzel organizasyon için Beşiktaş Belediyesi'ne teşekkür ederiz.'
Yeğeniyle birlikte Karne Şenliği'ne katılan Gülnur Sevci ise etkinlikten duyduğu memnuniyeti şu sözlerle dile getirdi:
'Çok güzel bir etkinlikti. Yeğenimi getirdim, ben de teyzesiyim. Çocuklar için birbirinden güzel etkinlikler hazırlanmış. Bu güzel organizasyon için Beşiktaş Belediyesi'ne teşekkür ederim.'
Şenliğe katılan çocuklar da etkinliği çok beğendiklerini belirterek, Beşiktaş Belediyesi'ne teşekkür etti. Yaz tatiline keyifli bir başlangıç yaptıklarını söyleyen çocuklar, tüm arkadaşlarını bu tür etkinliklere katılmaya davet ederek herkese iyi tatiller diledi.




