(MANİSA)- Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına, Soma ve Akhisar'da başladı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla il genelinde aşure ikramı gerçekleştirecek. Bu kapsamda programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar'da vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Soma'da düzenlenen programa, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katılırken, Akhisar'daki programa, Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Dualarla başlayan etkinlikte, kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi.
'İKRAMLAR FARKLI NOKTALARDA DEVAM EDECEK'
Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini, Manisa'nın her ilçesine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, 'Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek' diye konuştu.
Soma ve Akhisar'da vatandaşların yoğun ilgisiyle gerçekleştirilen aşure ikramları, belirlenen program doğrultusunda Manisa'nın farklı ilçelerinde de sürecek. Program, şöyle:
-29 Haziran Pazartesi - Turgutlu Eski Belediye Önü
-30 Haziran Salı - Alaşehir Kent Meydanı
-3 Temmuz Cuma - Salihli Kent Meydanı
-6 Temmuz Pazartesi - Merkez Karaköy Pazar Yeri
-9 Temmuz Perşembe - Merkez Perşembe Pazarı
-11 Temmuz Cumartesi - Merkez Alaybey Pazar Yeri
-11 Temmuz Cumartesi - Merkez Laleli Pazar Yeri
-13 Temmuz Pazartesi - Merkez 15 Temmuz Demokrasi Meydanı





